Sesje zdjęciowe fotografia artystyczna Kurekfoto

Oferta foto  –  najwyższa jakość Kurekfoto wiemy jak zrobić piękne zdjęcia

  • fotografia studyjna

  • portrety

  • sesje rodzinne

  • obróbka zdjęć

  • zdjęcia eventowe

  • zdjęcia biznesowe

  • fotografia wnętrz

  • fotografia produktowa

  • projekty znaków graficznych

  • projekty graficzne

Fotografia ślubna Kurekfoto odkręć Kurek z wyobraźnią

Jeśli podobają się Państwu nastrojowe zdjęcia ślubne i plenery w unikalnym klimacie Kurekfoto będzie mi miło zostać Waszym fotografem. Fotografia portretowa jest bowiem moją wielką pasją, przeniesioną na grunt zawodowy. Wyślij zapytanie i Sprawdź bezkonkurencyjność oferty Kurekfoto

Chętnie też umówię się na niezobowiązujące spotkanie, na którym opowiem, w jaki sposób pracuję i odpowiem na wszystkie pytania.

fotoalbumy ślubne

Zobacz oryginalne projekty Fotoalbumów Ślubnych Kurekfoto

Najlepsza oferta zdjęć ślubnych Kurekfoto

– sesja przedmałżeńska

– przygotowania do ślubu

– ślub,  składanie życzeń

– djęcia na weselu

– plenerowa sesja foto

– Fotoalbum projektu Kurekfoto

Drugi fotograf na ślub w atrakcyjnym dodatku. Zadaniem drugiego fotografa jest wyszukiwanie ujęć z drugiego planu długim i szerokim obiektywem robiąc zdjęcia z innej perspektywy. Drugi fotograf ma pełną swobodę nie musi się martwić że coś ważnego przeoczy, odciążając w ten sposób głównego fotografa który może się skoncentrować na Młodej Parze.

Dobrą propozycją jest „oferta łączona” – kamerzysta i fotograf . W tym przypadku jest doskonała współpraca kamerzysty i fotografa, którzy  się znają przewidują i wyczuwają, nie rywalizują tylko pomagają sobie. Warto się też upewnić czy w takich ofertach łączonych fotograf jest w pełni wartościowym fotoreporterem, czy może jedynie dodatkiem do filmowca.

Oferta foto w pracowni złotniczej

Zapraszam na prezentację FOTOALBUMU ŚłLUBNEGO Kurekfoto na ulicy Ptasiej 2 w Warszawie

Oferta foto

Zapraszam na prezentację FOTOALBUMU ŚłLUBNEGO Kurekfoto w centrum Warszawy na rogu ul. Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich na dole hotelu Metropol.


piękna fotografia ślubna

Fotografia Ślubna kręci mnie od lat, Kurekfoto o fotografii ślubnej

Fotograf ślubny według Kurekfoto ogólnie pytania – rozmowa – wybór.
Przy wyborze fotografa bardzo często kierujemy się pierwszym wrażeniem. Oglądając zdjęcia różnych fotografów zwróćcie jednak Państwo uwagę czy fotograf pokazuje całe sesje zdjęciowe a nie tyko najładniejsze ujęcia które udało mu się zrobić w ciągu całego okresu działalności – to ważne. Dajcie opowiedzieć fotografowi jaka jest jego filozofia pracy, jak się przygotowuje do zdjęć, jakie ma wskazówki i pomysły. Czy ma zapasowy aparat na wypadek awarii sprzętu. Pamiętajcie te najdroższe oferty nie koniecznie muszą być najlepsze, najważniejsze – przekonajcie się czy kandydat na Waszego fotografa jest człowiekiem który budzi Wasze zaufanie z którym chcecie współpracować. Żeby wyrobić sobie jakieś zdanie spotkajcie się przynajmniej z 3 kandydatami ;) .

Wymagania wobec fotografa ślubnego według Kurekfoto
Bezpowrotnie minęły już czasy kiedy przychodził pan fotograf z wąsem, pstrykał zdjęcie i wychodził ;) Teraz jest inaczej, fotografia ślubna to wdzięczy temat dla fotografa, ale wymagania są bardzo wysokie. Żeby oferta fotografa była atrakcyjna musi się czymś wyróżniać. Chyba że chcecie aby popstrykał znajomy na ślubie, ale wtedy nie ma co za dużo wymagać. Sprawdźcie proszę jakie podejście do swojej pracy ma kandydat przez Was wybrany – czy to pasjonat, rzemieślnik czy artysta, będziecie wiedzieć czego się spodziewać. Czasem się zdarza że fotograf na wstępie opowiada czego to on nie będzie robił – słabo to wtedy wygląda. Warto zapytać się fotografa czy umie współpracować z kamerzystą, czy będą ze sobą zgodnie współdziałali i pomagali sobie na wzajem. Decyzje o wyborze najlepiej podejmować bez pośpiechu, dlatego im wcześniej się za to zabierzecie tym lepiej, macie wtedy możliwość wybrać fotografa który wam odpowiada z wolnym dla Was terminem. Warto przygotować się na takie spotkanie, pisząc sobie w punktach pytania, to może być bardzo pomocne w rozmowie i na pewno nie zapomnicie wtedy o istotnych dla Was sprawach. Warto też zapytać znajomych którzy brali ślub, obejrzeć ich zdjęcia i dowiedzieć się czy są zadowoleni i polecają fotografa, poczta pantoflowa to bardzo dobra rekomendacja :)

Dla wszystkich piękne zdjęcia ślubne

Wynajmując super fotografa z doświadczeniem i świetnym sprzętem wydaje nam się że to gwarancja super zdjęć, nie do końca tak jest. Pamiętajmy że nie wszystko zależy od fotografa, to Wy będziecie na zdjęciach Fotograf jest medium który wszystko scala, wskazując istotne elementy które będą decydować o efekcie końcowym zdjęć. Pamiętajcie że to wspólne dzieło które zależy w dużej mierze od Was.

Teraz kilka podpowiedzi dla Was
To Wy jesteście Gwiazdami i tak się powinniście czuć. Tego dnia waszym głównym zadaniem jest pięknie się prezentować, całą resztą zajmują się: świadkowie, przyjaciele ciotki i wujkowie bracia i siostry. Pamiętajcie że jesteście ponad wszystko i nic was nie wyprowadzi z równowagi. Okazujcie sobie uczucia – to pożywka dla fotografa :) Starajcie się być swobodni i spontaniczni Nie przejmujcie się swoimi mankamentami, bądźcie naturalni Zaufajcie fotografowi ;)

Pozowanie do zdjęć nie jest łatwe dla wszystkich, ale jeśli ustalicie z fotografem plan działania, fotograf wskaże istotne momenty i podpowie na co zwrócić uwagę, co zrobić żeby korzystnie wyglądać, to postarajcie się zapamiętać takie wskazówki. Najważniejsze postarajcie się wyluzować, popuśćcie wodzę fantazji i dajcie cię ponieść emocją a zdjęcia będą wyjątkowe, czego wszystkim serdecznie życzę.

O co pytać jeszcze fotografów ślubnych?
Warto się dowiedzieć, czy fotograf ma odpowiednie przygotowanie do fotografowania podczas uroczystości religijnych – czasami księża pytają się o taki dokument. Co zaproponuje w sytuacji, kiedy w dniu zaplanowanej sesji plenerowej będzie niesprzyjająca aura… Fotograf, który na spotkaniu zapewnia, że wszystko będzie dobrze, wspaniale i nie trzeba się o nic martwić, a nie pyta się o żadne szczegóły, powinien wzbudzić Wasze podejrzenia.

Fotoalbumy
Od kilku lat coraz popularniejsze stają się fotoalbumy. Duży format i indywidualny charakter fotoalbumu to jego mocne atuty. W komputerze nie da się ukazać wrażenia jakie robi na żywo fotoalbum. Coraz więcej producentów oferuje fotoalbumy bardzo dobrej jakości wzbogacając je o wiele dodatków np zaokrąglone rogi stronic, przekładki, okienka w okładkach, okucia, pudełka itp.

Jednak największą wartością fotoalbumu są zdjęcia. Każda rozkładówka powinna być oddzielną kompozycją ciekawie opowiadając wydarzenie. Od artysty zależy charakter Fotoalbumu. Dobrze aby pokazywał w indywidualny sposób najważniejsze momenty. O gustach się nie dyskutuje ale warto porównać albumy od kilku fotografów żeby wyrobić sobie zdanie, i zastanowić się jaki styl Wam odpowiada. Ciekawe zaprojektowanie fotoalbumu jest pracochłonne i wymaga odpowiednich kwalifikacji. Dobrze gdy fotograf robi zdjęcia z myślą o albumie dobierając odpowiednie kadry i ujęcia. Oczywiście nie da się wszystkiego przewidzieć dlatego Fotografia Ślubna jest tak emocjonująca ciekawa i piękna.

Życzę wszystkim pięknych zdjęć ślubnych i albumów
pozdrawiam Kurekfoto